Semināra programma:
Attālinātā darba īpatnības:
o Kas ir attālinātais darbs
o Kāda veidā tiek noformēta attālinātā darba veikšana;
o Kā/vai darba devējam jānodrošina darba vidi un tehniku attālinātā darba veikšanai;
o Izdevumi, kurus atlīdzina darba devējs, darbiniekam veicot darbu attālināti;
o Kāda darba veikšana nav uzskatāma par attālināto darbu;
o Kā pareizi organizēt attālināto darbu COVID-19 izplatības laikā, attiecībā par darba devēja pienākumu nodrošināt, ka atkarībā no darba specifikas pildīt darba (amata, dienesta) pienākumus var tikai tādi darbinieki, kas vakcinējušies vai pārslimojuši Covid-19 infekciju, kā arī klātienē ļaujot pakalpojumus sniegt un saņemt personām, kam ir sadarbspējīgs sertifikāts, kas apliecina vakcinācijas vai pārslimošanas faktu.
Pieslēgšanas tiešsaistei tikai pēc iepriekšējās rakstiskās pieteikšanās
Aizpildot pieteikumu talonu, lūgums norādīt tādu e-pastu, kur Jūs varēsiet saņemt uzaicinājumu, lai varētu piedalīties vebinārā.
Lai pieslēgtos ZOOM platformai, lūdzu iepriekš reģistrēties un instalēt ZOOM aplikāciju: https://zoom.us/download
Semināra video un audio ieraksts netiks veikts.
Jautājumus sūtīt - info@partnerimg.lv
Apliecība par tēmas noklausīšanos tiks nosūtīta elektroniski
Ja vēlaties piedalīties seminārā, lūdzu atveriet "PIETEIKTIES" un aizpildiet anketi, vai zvaniet pa tel. 29710092 Maijai